Macrovita Olive-Elia

Prírodná kozmetika s bio olivovým olejom pod obchodnou značkou MACROVITA-OLIVE·ELIA

Naša spoločnosť

Spoločnosť MACROVITA, založená v roku 1984, navrhuje, vyvíja, vyrába a predáva homonymnú prírodnú kozmetiku založenú na sofistikovaných kombináciách rastlinných olejov alebo rastlinných extraktov, látok včelieho pôvodu a prírodných vitamínov. V roku 1998 MACROVITA ako prvá predstavila v Grécku kozmetiku obsahujúcu olivový olej ako aktívnu zložku. Odvtedy sa naše produkty jednoznačne zlepšujú a neustále sa vyvíjajú a predávajú sa výlučne v lekárňach a bio obchodoch v Grécku a sú dostupné aj v niekoľkých krajinách v zahraničí.

 V roku 2006, s cieľom uspokojiť špecializované potreby rozvíjajúceho sa trhu s tradičnými výrobkami, MACROVITA vytvorila nový rad prírodných kozmetických výrobkov na báze olivového oleja pod obchodnou značkou MACROVITA-OLIVE·ELIA, prísne dodržiavajúc známe štandardy: vysokú kvalitu a spoľahlivosť.

Naše logo MACROVITA – OLIVE·ELIA

Logo MACROVITA je zložené z klasickej gréckej predpony „makro“, ktorá znázorňuje dlhé časové obdobie, a zo známeho latinského slova „vita“, čo znamená život. Kompozíciu týchto dvoch dopĺňa aj známy ázijský symbol „jin-jang“, ktorý vyjadruje fyzickú a duševnú rovnováhu.

MACROVITA je teda zdrojom dlhovekosti. Nadväzuje na starodávne tajomstvá krásy a zdravia kultúr Stredomoria a Ďalekého východu v súlade s moderným vedeckým výskumom a technológiou, ako aj so súčasným ekologickým pohľadom na prírodu.

OLIVE·ELIA sa skladá z dvoch slov: Prvé je anglické slovo „oliva“ a druhé je zodpovedajúci názov olivy v gréčtine, „elia“.

 

Naša história

1984: Založenie spoločnosti s primárnym cieľom a snahou o kvalitu. Výroba prvej prírodnej kozmetiky.

1989: MACROVITA inovuje vytvorením prvého regeneračného radu produktov v Grécku, ktorý využíva rastlinnú RNA v lipozómoch a sójových proteínoch.

1993: Vytvorenie prvého produktového radu Retinol A+E proti starnutiu s nanoguličkami, ktorý bol kedy uvedený na grécky trh.

1996: MACROVITA, plne rešpektujúca prírodu, preukazuje maximálnu citlivosť, odstraňuje zložky živočíšneho pôvodu zo všetkých svojich produktov (okrem vedľajších včelích produktov).

1998: Predstavenie prvej prírodnej kozmetiky z olivového oleja v Grécku.

2002: Obnova výrobkov a obalov v súlade s modernými estetickými kritériami a medzinárodnými legislatívnymi predpismi s cieľom vstúpiť a prejaviť sa dynamicky na globálnom trhu.

2005: Ekologická orientácia, neustále zachovávanie štandardov kvality a účinnosti našich produktov.

2006: Uvedenie prvej kozmetiky pod novou obchodnou značkou MACROVITA-OLIVE·ELIA, navrhnutej a vyrobenej podľa rovnakých prísnych štandardov vysokej kvality a spoľahlivosti. Nové produkty sa rýchlo stávajú – a stále zostávajú – najpredávanejšími na kozmetickom trhu tradičných obchodov.

2010: Produkty MACROVITA-OLIVE·ELIA získavajú svoju modernú, globálnu identitu. Je široko známa svojou kvalitou a účinnosťou, je to prírodná kozmetika s organickými rastlinnými olejmi alebo extraktmi, obohatená o úžasné kozmetické vlastnosti vedľajších produktov včiel, niektorých produktov biotechnológie, enzýmov a koenzýmov.

2013: MACROVITA výrazne posilňuje svoju prítomnosť na trhu cestovného ruchu, ako aj v medzinárodnej konkurencii, kráčajúc do budúcnosti stabilnými a odhodlanými krokmi.

2014: MACROVITA úspešne vstupuje na cyperský trh, ako aj na trh mnohých ďalších európskych krajín.

2016: V súlade s novým európskym nariadením (655/2013), ktorým sa ustanovujú spoločné kritériá pre odôvodnenie tvrdení používaných v súvislosti s kozmetickými výrobkami dostupnými na trhu, MACROVITA pokračuje vo vývoji výrobkov, ktoré nie sú testované na zvieratách, bez toho, aby tieto informácie využívala ako marketing nástroj.

2018: MACROVITA v súlade s modernými trendmi v kozmeteológii obnovuje svoje produkty využívaním inovatívnych surovín a zároveň zvyšuje ich účinnosť.

2019: Spoločnosť MACROVITA, verná svojej ekologickej orientácii, používa ekologickejšie obalové materiály s cieľom znížiť svoju environmentálnu stopu.

2020: Spustenie firemného e-shopu.

2022: Vývoj a uvedenie na medzinárodný trh inovatívnych, ručne vyrábaných a ekologických (bez plastov) tuhých šampónov a kondicionérov MACROVITA-OLIVE·ELIA, ktoré posilňujú a potvrdzujú snahu spoločnosti znížiť svoju environmentálnu stopu.

 

Naše produkty

Historickí vedci tvrdia, že prvé použitie olivového oleja človekom bolo s najväčšou pravdepodobnosťou kozmetické. Jeho úžasné stravovacie vlastnosti boli objavené oveľa neskôr. Poznatky o výnimočných kozmetických vlastnostiach olivového oleja sa nahromadili v priebehu storočí a v našej dobe sa pretavili do vedeckých poznatkov.

Olivový olej obsahuje taníny kyseliny galovej, iridoidy, cukry flavonoidy a polyfenoly s intenzívnym antioxidačným, anti-agingovým, zvláčňujúcim, hydratačným, spevňujúcim a protizápalovým účinkom na ľudskú pokožku. Olivový olej sa teda ukázal ako účinný viacúčelový prostriedok na vytváranie vysoko kvalitných kozmetických produktov.

Produktový rad MACROVITA-OLIVE·ELIA kombinuje extra panenský organický olivový olej s mnohými ďalšími organickými látkami a vitamínmi, ktoré sú prospešné pre pokožku a ponúkajú ideálnu prirodzenú starostlivosť o tvár, telo a vlasy.

DERMATOLOGICKY TESTOVANÉ
PRIATEĽSKÉ K ŽIVOTNÉMU PROSTREDIU
AŽ 100% ZLOŽIEK PRÍRODNÉHO PÔVODU